18 Julai 2012

assalamualaikum
setahun sudah aku xupdate blog ni..ape citer pun xde

ok..aku citer skit
aku br habis final exam tuk my 2nd sem...AC773
segala perasaan ade dlm hati ni selagi result xkeluar
aku xleh nak rewind mase
klu boleh...aku xnak careless dlm jawab soalan exam
dah bace tp xkeluar lak dr kepala otak ni...geramnye
next sem masuk on sept 2012

ok..citer lain
rumah pertama ku dah siap..
skang tgh main deco deco...
tuk raye ni....rumah aku xsiap deco cantik cantik kot
ape yg ade je la
byk perkara nak spend ni..

ok...citer lagi...
baby irfan akan berusia 3 thn on aug 2012 ni
so ape bg present kat dia ye?
tgh pikir tp dak keluar gak idea tu

sabtu ni on 21/07/2012 start puasa
berat aku turun tak ye?
risau ni...maintain je dr lepas bersalin
dah tepu kot....

ok la....so far ini je

Tiada ulasan: