2 Disember 2008

...pELiK...

aisehhhh...apsal aku mengantuk je ni?.....
asal sampai office je aku mesti mengantuk
bukan nye xde kerje...ade kerje..tp Ya Allah..nak terkatup je mate aku

aku bawa gak mate aku ni pandang pc..pandang je la ape2 yg patut
tp tetap menagntuk
ni dah petang..aku masih menagntuk lagi
i don't know y....musykil betul..

lagi satu perangai aku...
aku mesti nak husband aku ade d sisi aku
sensitif sgt klu dia jauh...
sejak 2 menjak ni la...
pantang klu dia kate nak g situ nak g sane tanpe aku
mule la aku jadi anak kecil..automatik terus berubah...
isshhh...xpaham aku dgn diri aku skang ni

lagi satu...
badan aku dah makin berisi...byk daging n lemak la...
risau aku
malu ngan husband
isshhhhh...camne ni?...naik senang turun susah
lepas deliver baby aku nak g kuruskan badan la...

1 ulasan:

Harry berkata...

Hi Intan,
I didnt know you are blogger as me..
anyway..I am happy for you because you are pregnant now.. How everything under control..

Happy surfing my blog as well..
see ya

regard
Hairi Perak