30 Januari 2009

really miss u

today 30/01/2009 friday....


12.07 noon


i miss my husband...really miss him


i don't know why....


hehehehehehe....





sudah 6 bulan kami bernikah....


macam2 perkara baru ada...


betul la kate org tua2...





masa bercinta..semuanya cantik..xde cacat cela


tp sesudah bernikah....segala2nya akan terlihat oleh mata kasar


aku..how's about me?....hehehehe





everythings sound n look beautiful


setiap hari xsabar nak balik dr office


pasal nak jumpe buah hati aku sorang ni..MY LOVELY HUSBAND...


isshhh..mcm org br bercinta lak...kahkahkahkah..

xpe..mmg dlm rumahtangga diWAJIBkan sentiasa saling menyintai tanpa mengira keadaan susah/senang selagi hidup kite berlandaskan ke jalan ALLAH

aise...terase cam ustazah lak...kihkihkihkihkih

oo ye..insyaallah esok aku sefamily akan bercuti di sungkai,perak

nak berendam dlm kolam air panas.....eeee xsabarnye

makin dewasa kandungan aku ni..makin suke lak aku g jalan2.....

hai...baby mama suke g jalan2 yeekkkkk......

ooo..terpesong lak citer nye..

last few days..ms aku dok berdua ngan husband...aku menangis tetibe je

sedih sgt..semuanya pasal husband aku nak further study..insyaallah end of this year

itu harapan husband n aku

tp bile aku terpikirkan aku akan berjauhan ngan dia...ya ALLAH

sedihnye....bukannye aku nak menghalang

cume kami terpaksa berjauhan

aku dah terbiase ade husband d sisi aku sejak bernikah...bile pisah sekejap..mcm xsempurna

mcm kehilangan sesuatu

puas dia pujuk aku ms tu..jgn nangis...hehehehehe...skang ni pun aku nak menangis

ye la..nanti aku n baby je...semoga aku jd seorg wanita yg kuat , insyaallah..

ok la..sampai sini dulu..aku nak rehat jap...



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hehehe... knape ar bini aku tak rajin buat blog.... takpe yg penting aku tau dia ttp sayang kat aku...hehehehe