7 Januari 2009

suke n duke...

actually..i don't know what i want to share...
hehehe....sometimes ok sometimes ko..
ade angin gak akiu niii...

oh ye
yesterday...aku g FACT @ FTEKA
jumpe En Hafiz Askiak..ketua program perasmian n penutup AUG 2008
fuuhhhh...gempak seiiiiii...
aku g ngan member2 aku...kak dayah, wahidah, en man n alif
naik NAZA...hehehehe...fun tau....klu g sorang maunye aku blk xde mood nak keje
ok la..so ade tindakan susulan after this fr us n FTEKA

haaa...satu lagi
pasal surat kelulusan peruntukan program yg fakulti mohon..ade la fakulti tuuu....
sibuk argue nape kadar yg diminta kureng
aku suh tgk kadar br tu...baca n fahamkan...geram aku
dah la minta duit aku..duit fakulti dia simpan uat pekasam...banyak siot duit fakulti
ntah nak uat ape laaa.....
bos aku arah uat ..so aku uat la...bos aku yg sign...aku xkan sign...

Tiada ulasan: